وب سایت مترو شیراز باید؛ رسانه‌ای هوشمند باشد.

وب سایت مترو شیراز باید؛ رسانه‌ای هوشمند باشد. مقدمه هوشمندی یکپارچه‌سازی است که با این تغییر به سوی یکپارچه‌سازی گام برداشته شد. همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی وب سایت مترو شیراز با هدف در دسترس بودن سریع اطلاعت برای شهروندان و مخاطبان تغییر کرد.
وب سایت مترو شیراز باید رسانه‌ای جذاب و به‌ هنگام و متناسب با نیازهای جامعه؛ رسانه‌ای در دسترس از طریق توزیع مناسب محتوا باشد. زیرساخت اصلی همه این اهداف به‌روزرسانی سامانه محتوایی مترو و تبدیل آن به سامانه‌ای پویا و منعطف و منطبق با فناوری‌های روز باشد. توزیع محتوای اخبار و اطلاعات مترو بدون اتصال خروجی آن به شبکه‌های اجتماعی به صورت یکپارچه امکان‌پذیر نیست. در سامانه جدید تلاش شده است براساس برنامه راهبردی مترو عمل شود و خواسته‌های بنیادین این برنامه در چارچوب نرم‌افزاری جدید دیده شود. سامانه جدید نرم‌افزاری وب‌سایت مترو شیراز که با همکاری شرکت فرازگامان شهر راز آماده‌سازی و پیاده شده است، علاوه بر ابعاد فنی، در حوزه خبر نیز توانمندی‌های بیشتری در اختیار این حوزه قرار می‌دهد تا مخاطبان بتوانند سریع از اخبار و اطلاعیه های مترو با خبر شوند‌.

 

 

وب سایت مترو شیراز باید؛ رسانه‌ای هوشمند باشد. – سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز
لینک کوتاه مطلب : https://shirazmetro.ir/?p=15646

QR: وب سایت مترو شیراز باید؛ رسانه‌ای هوشمند باشد.