اطلاع رسانی فعالیت های اجرایی مترو شیراز در بازدیدهای مردمی

مدیر اداری و روابط عمومی سازمان قطارشهری شیراز گفت:
در بازدیدهای مردمی فعالیت و اقدامات اجرایی مترو اطلاع رسانی شد.

      به گزارش روابط عمومی سازمان قطارشهری شیراز، سید علیرضا دیهیمی پیرامون بازدید همشهریان از پروژه عظیم قطارشهری شیراز گفت: در طول سه ماهه اول سال ۱۳۹۱ بازدیدکنندگان مختلفی را جهت آشنایی با پروژه و کسب اطلاع از پیشرفت کار، مسائل و مشکلات در بین کار. همچنین در روزهای تعطیل عید نوروز۹۱ امکان بازدید تعدادی از میهمانان نوروزی و شهروندان نیز برای اولین بار از پروژه فراهم شد.
مدیر امور اداری و روابط عمومی سازمان قطارشهری شیراز اظهار داشت: باتوجه به انجام فعالیت های عمرانی در خط یک قطارشهری به طول ۵/۲۴ کیلومتر و احداث ۲۰ ایستگاه، بسیاری از اقشار مختلف مردم از ایستگاهها دیدن کرده اند و امکان بازدید برای سایر گروهها نیز فراهم است.
وی گفت: تاکنون اساتید دانشگاه، گروهی از دانشجویان و محصلین، کارمندان و کادر آموزشی آموزش و پرورش، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، پرسنل حراست شهرداری و گروهی از اقشار مختلف مردم از پروژه قطارشهری دیدن کرده اند و از نزدیک با پیشرفت و چگونگی کارها و همچنین مسائل و مشکلات آشنا شده اند و از نظرات سازنده آنها بهره مند شده و مورد استفاده قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی قطارشهری گفت: پس همشهریان خوب می توانند ضمن تماس با
مرکز ۱۳۷ شهرداری شیراز به صورت گروهی یا فردی اعلام آمادگی نموده تا برنامه بازدید از متروی شیراز تنظیم و به آنها اطلاع داده شود.
دیهیمی در ادامه خاطرنشان ساخت: بیشتر بازدیدها به جهت مطلع شدن مردم از پیشرفت کارها، همچنین اطلاع یافتن آنها از مسدود شدن معابر و ترافیک ناشی از انجام فعالیت های پروژه و عملیات سختی که در بخش های زیرین انجام می شود، است تا آنها از نزدیک در جریان این مشکلات و
تلاش های مهندسین و کارشناسان پروژه برای برطرف کردن آنها قرار گیرند.
همچنین در بازدید گروه های مختلف مردم از فاز نخست پروژه بزرگ قطارشهری شیراز، اقدامات انجام شده در ایستگاهها، توقفگاه مرکزی و پیشرفت های صورت گرفته توسط کارشناسان پروژه با توضیحاتی لازم ارائه و به سؤالات آنها پاسخ داده می شود.

اطلاع رسانی فعالیت های اجرایی مترو شیراز در بازدیدهای مردمی – سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز
لینک کوتاه مطلب : https://shirazmetro.ir/?p=2351

QR: اطلاع رسانی فعالیت های اجرایی مترو شیراز در بازدیدهای مردمی