یک رام قطار مترویی به ناوگان حمل و نقل ریلی به ارزش ۱۸۰ میلیارد تومان اضافه شد.

اضافه شدن پنج واگن مترو به ناوگان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز به ارزش ۱۸۰ میلیارد تومان
عصر دیروز با حضور جمعی از مسئولان و مدیران شهری و استانی، یک رام قطار شهری ساخت ایران شامل پنج واگن به ناوگان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز اضافه شد.
با تلاش و پیگیری هایی که صورت گرفت، از بیست واگن ساخت کشورمان در ابهر ، پنج واگن به شیراز اختصاص یافت که ارزش آن 180 میلیارد تومان به نرخ روز است.
آخرین رام قطار در سال ۱۳۹۶ به ناوگان حمل و نقل ریلی شیراز اضافه شده بود و محموله امروز، چهاردهمین رام قطار شهری شیراز می باشد.
روند احداث خط دو مترو از میدان قهرمانان در میانرود تا میدان امام حسین با تلاش مجموعه مدیریت شهری سرعت بیشتری یافته، ریل گذاری فاز نخست خط دو به اتمام رسیده است و در ایام #دهه فجر تست گرم خطوط آغاز می شود.
تلاش داریم در هفته دولت سال آینده مسافرگیری خط دو از ایستگاه قهرمانان تا امیرکبیر آغاز شود.
طی دو روز گذشته در تهران با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و نمایندگان مجلس پیگیر بحث فاینانس برای 165 واگن مورد نیاز شیراز بودیم و مراحلی از کار نیز انجام شده است که با اضافه شدن این تعداد واگن، زمان انتظار به هفت دقیقه کاهش خواهد یافت.
از دیگر مواردی که طی سفر دو روزه به تهران پیگیری کردیم، ۴۵۰ میلیارد تومان اوراق_مشارکت اختصاص یافته به شیراز در سال جاری را به ۸۵۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که ۲۵۰ میلیارد تومان برای اتوبوس و مابقی برای مترو است تا جهشی در تکمیل خطوط مترو داشته باشیم.
یک رام قطار مترویی به ناوگان حمل و نقل ریلی به ارزش ۱۸۰ میلیارد تومان اضافه شد. – سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز
لینک کوتاه مطلب : https://shirazmetro.ir/?p=22709

QR: یک رام قطار مترویی به ناوگان حمل و نقل ریلی به ارزش ۱۸۰ میلیارد تومان اضافه شد.