یقطین:در مسیر های شمال به جنوب در شیراز دچار فقر حرکتی هستیم و خط 2 از این نظر بسیار حائز اهمیت است.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز هم در مراسم آغاز عملیات اجرایی توسعه شمال شرقی خط 2 مترو در جمع خبرنگاران گفت: همانگونه که مردم شیراز به درستی بارها اعلام کردند اکثرا مسیرهای شهر شیراز شرقی و غربی هستند و ما در مسیر های شمال به جنوب در شیراز دچار فقر حرکتی هستیم و خط دوم از این نظر بسیار حائز اهمیت است.

یقطین ادامه داد: به همین دلیل برای اجرای خط دوم از میانرود تا آزادی ۹ کیلومتر مسیر را تا کنون ما طی کرده ایم اما چون ایستگاه میدان امام حسین علیه السلام تقاطع است نیاز بود قسمت های شرق شهر به ویژه قسمت های گردشگری حافظیه و سعدیه هم به این خط یک وصل شوند، پس تصمیم گرفتیم ادامه خط ۲ مترو به سمت سعدی را هم شروع کنیم.
وی اضافه کرد: اما در کنار آن ایستگاه فضیلت هم که در برنامه نبود به این بخش از مترو اضافه شد که می‌تواند برای ورودی شیراز از خرامه و مردم سعدی نیز از طریق تونل سعدی مورد استفاده قرار گیرد.
وی افزود: این بخش از خط دو دارای ۵ ایستگاه شامل ایستگاه آزادی، میدان قائم، حافظیه، کلبه سعدی و فضیلت است.

یقطین:در مسیر های شمال به جنوب در شیراز دچار فقر حرکتی هستیم و خط 2 از این نظر بسیار حائز اهمیت است. – سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز
لینک کوتاه مطلب : https://shirazmetro.ir/?p=25536

QR: یقطین:در مسیر های شمال به جنوب در شیراز دچار فقر حرکتی هستیم و خط ۲ از این نظر بسیار حائز اهمیت است.