پاکدستی، پرکاری و سلامت فصل مشترک مدیران قطار شهری شیراز

دانش، چابکی، نگاه و اندیشه جوان روند پیشرفت این پروژه را ادامه خواهد داد.

مهندس حیدر اسکندرپور در آئین تکریم مهندس حاجی زمانی رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری و معارفه مهندس حسن مرادی ریاست جدید این سازمان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مهندس حاجی زمانی در سال های متمادی خدمت در این سازمان گفت: با توجه به اهمیت جایگاه این سازمان و دشواری های کار آن در شرایط فعلی، فردی را به عنوان سرپرست جدید سازمان معرفی کردیم که از زمان آغاز عملیات اجرای پروژه قطار شهری شیراز در سازمان حضور داشته و امروز می تواند با دانش، چابکی و نگاه و اندیشه جوان خود با بهره گیری از تجربه 16 ساله، همراه با شناخت کافی از دو حوزه ساخت و بهره برداری، روند پیشرفت این پروژه را ادامه داده و اتفاقات خوشی را رقم بزند.

در حکم انتصاب ریاست جدید سازمان حمل و نقل ریلی شیراز آمده است:
جناب آقای حسن مرادی
با سلام
باتوجه به تعهد و تجریبات ارزشمند جنابعالی به استناد ماده ۱۰ اساسنامه سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز مورخ ۹۶/۲/۱۹ ابلاغیه وزارت کشور جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت "سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی" تعیین و منصوب می گردید.
امید است با استعانت از خداوند سبحان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و به پشتوانه لیاقت و شایستگی که در شما وجود دارد همواره در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جهموری اسلامی ایران کوشا بوده و ضمن همکاری با مدیران مجموعه های داخل و خارج از شهرداری و همچنین تعامل با شورای محترم اسلامی شهر با در نظر گرفتن قوانین و مقررات، مصالح عمومی، حفظ شان و منزلت ارباب رجوع و صرفه و صلاح شهرداری در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
حیدر اسکندرپور
شهردار شیراز

پاکدستی، پرکاری و سلامت فصل مشترک مدیران قطار شهری شیراز

مهندس اسکندرپور ضمن تقدیر از مهندس حاجی زمانی مدیر عامل پیشین سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز، وی را فردی پر تلاش، پیگیر، پاکدست و با حوصله دانست و خاطر نشان کرد: اگر چه به دلیل پایان مدت خدمت ایشان، سرپرستی مجموعه قطار شهری شیراز به دست شخص دیگری سپرده شده است اما بی شک قطار عمران و توسعه شهر شیراز برای حرکت سریع و رو به جلو، نیازمند توان، تجربه و تخصص مدیران پیشین خود می باشد، از این رو مهندس حاجی زمانی از این پس به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان حمل و نقل ریلی، مجموعه شهرداری شیراز را در مسیر خدمتگزاری به شهروندان شریف شیراز، یاری خواهد رساند.

شهرداری شیراز باید نگاه ویژه ای به سازمان حمل و نقل ریلی داشته باشد.

در این مراسم مهندس رجبی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از تلاش های مجدانه و خالصانه مهندس حاجی زمانی گفت سازمان حمل و نقل ریلی به لحاظ ظرفیت بالای فنی، اجرایی و ارائه کار با کیفیت، بدون کمترین انحراف از سازمان های نمونه کشور در حوزه قطارشهری است. وی با اشاره به پیچیدگی ایجاد و توسعه خطوط قطار شهری عنوان کرد: دقت و کارآمدی خطوط مترو را می توان به عنوان شاخصی برای سنجش میزان کیفیت خدمات شهری در نظر گرفت و توسعه آن می تواند جایگاه شهر شیراز را از نظر چگونگی ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران ارتقا دهد. مهندس رجبی ضمن اشاره به 16 سال تجربه سرپرست جدید سازمان حمل و نقل ریلی در حوزه ساخت، خرید خارجی، مدیریت پروژه و نصب و راه اندازی تجهیزات، مهندس مرادی را از سرمایه های قطار شهری شیراز و ایران معرفی کرد.

نمایندگان شهر شیراز در مجلس شورای اسلامی پیگیر تخصیص منابع ویژه مالی برای تکمیل خط یک و بهره برداری از خط دو مترو شیراز باشند.

مهندس تاجگردون رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های مدیران قطار شهری شیراز از گذشته تا به امروز از نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خواست تا با پیگیری تخصیص منابع ویژه مالی برای تکمیل خط یک زمینه تسریع در بهره برداری از خط دو مترو و آغاز عملیات عمرانی خط سه متروی شهر شیراز را فراهم آورند. مهندس تاجگردون افتتاح خط یک متروی شیراز را با توجه به محدودیت های منابع مالی دولت، کاری بزرگ برشمرد و خاطر نشان کرد که با همراهی کلیه مدیران و دست اندرکاران می توان به زودی شاهد بهره برداری از خط دو متروی شیراز جهت افزایش رفاه شهروندان در مناطق کمتر برخوردار شیراز بود.

توسعه زیر ساخت های حمل و نقل عمومی بسترساز تحقق عدالت اجتماعی و عدالت شهری است.

مهندس قائدی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته در سال های خدمت مهندس حاجی زمانی به جامعه حمل و نقل درون شهری شیراز گفت: توسعه زیر ساخت های حمل و نقل عمومی بسترساز تحقق عدالت اجتماعی و عدالت شهری است. وی خطاب به سرپرست جدید سازمان حمل و نقل ریلی گفت: انتظار دارم، تکمیل و بهره برداری از خط دو قطار شهری شیراز را به منظور تحقق عدالت شهری پیگیری کنید. مهندس قائدی با اشاره به اینکه سرپرست جدید پیش تر معاون بهره برداری این سازمان بوده گفت: ساخت، توسعه، تجهیز و بهره برداری از جمله حوزه های مهم در مجموعه قطار شهری است و کمبود بودجه بیشترین تاثیر را به علت نمود بیرونی بر حوزه بهره برداری می گذارد، اما متروی شیراز تا کنون در این زمینه با مشکل روبرو نبوده است.

امسال خط سه متروی شیراز کلنگ زنی می شود و مطالعات خطوط چهار و پنج و شش را ساماندهی می کنیم.

مهندس مرادی سرپرست جدید سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز با بیان اینکه طی دو سال آینده شاهد تکمیل و افتتاح کلیه ایستگاه های خط یک قطار شهری شیراز خواهیم بود گفت: امسال خط سه متروی شیراز کلنگ زنی می شود و مطالعات خطوط چهار و پنج و شش را ساماندهی می کنیم. مهندس مرادی با بیان این مطلب که امروز باید با استفاده از تجربیات کسب شده در اجرای خط یک و توان نیروهای متخصص، در راستای کاهش زمان و هزینه تکمیل خط دو متروی شیراز گام برداریم، کاهش سر فاصله زمانی حرکت قطار های مترو، افزایش زمان بهره برداری و فعالیت مترو در تمامی ساعات شبانه روز و ایام تعطیل از جمله برنامه های سازمان حمل و نقل ریلی در راستای افزایش خدمت رسانی خط یک مترو به شهروندان است. وی فرهنگ سازی را از جمله مولفه های تاثیر گذار بر استفاده شهروندان از مترو دانست و عنوان کرد: با افزایش تعداد مسافران بخشی از هزینه های بهره برداری از مترو تامین می شود. مهندس مرادی با بیان اینکه هم اکنون 300 کیلومتر خط مترو در کشور در حال بهره برداری است افزود: در مجموع تاکنون 15 میلیارد دلار برابر با مجموع بیست سال بودجه شهرداری شیراز برای بهره برداری و تکمیل مترو در کشور سرمایه گذاری شده است، اما با این وجود سازمان قطار شهری ساختار منسجم و مدونی ندارد. امروز با توجه به هزینه بالای توسعه خطوط مترو نیاز داریم که تشکیلات و ساختار مناسب برای سازمان قطار شهری در کل کشور تدوین شود تا در گام های بعدی روند در توسعه حمل و نقل سریع و آسان دچار مشکل نشویم.

پاکدستی، پرکاری و سلامت فصل مشترک مدیران قطار شهری شیراز – سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز
لینک کوتاه مطلب : https://shirazmetro.ir/?p=12841

QR: پاکدستی، پرکاری و سلامت فصل مشترک مدیران قطار شهری شیراز