ورود ششمین رام قطارهای مترویی به کلانشهر شیراز

رام ششم قطار شهری شیراز شامل  پنج واگن، پس از ترخیص از گمرک بندرعباس امروز یکشنبه 10 آبانماه وارد شیراز شد.   به گقته مهندس حاجی زمانی مدیر عامل سازمان قطار شهری شیراز و حومه با ورود این 5 واگن جدید شمار واگنهای متروی شیراز تا امروز به 30 عدد رسید

وی با اشاره به اینکه تا سال 95 حداقل 20 واگن دیگر به جمع واگن های مترو شیراز اضافه خواهد شد خاطر نشان کرد تحقق این مهم منجر به افزایش کمی و کیفی خدمات رسانی به شهروندان خواهد شد.

مهندس حاجی زمانی ضمن اشاره به افزایش استقبال مردمی از مترو از آغاز مهرماه و همزمان با افزایش ساعات بهره برداری به 10 ساعت در روز و با سرفاصله هر نیم ساعت یک حرکت ادامه داد با ورود واگنهای جدید به چرخه حرکت انشاالله در آینده نزدیک خدمات ارائه شده به شهروندان به تدریج افزایش خواهد یافت.

گفتنی است خط یک مترو شیراز با 24 و نیم کیلومتر طول، حد فاصل میدان احسان تا میدان الله کشیده شده که فاز یک این خط به طول 10 و نیم کیلومتر از میدان احسان تا میدان نمازی با 6 ایستگاه فعال از مهرماه 1393 به بهره برداری رسیده و 2 ایستگاه باقی مانده این فاز ( ایستگاه شهید آوینی واقع در مجاورت پل شهیدان ده بزرگی و ایستگاه شهید مطهری واقع در میدان زرگری) انشاالله تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

ورود ششمین رام قطارهای مترویی به کلانشهر شیراز – سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز
لینک کوتاه مطلب : https://shirazmetro.ir/?p=5759

QR: ورود ششمین رام قطارهای مترویی به کلانشهر شیراز