همزمان با میلاد مسعود امام حسن مجتبی علیه السلام سازمان قطار شهری شیراز اقدام به برگزاری نمایشگاه قرآنی در ایستگاه نمازی مترو نمود.

همزمان با میلاد مسعود امام حسن مجتبی علیه السلام سازمان قطار شهری شیراز و حومه اقدام به برگزاری نمایشگاه قرآنی در ایستگاه نمازی مترو نمود.

 انواع کتب و نرم افزارهای  فرهنگی،مذهبی و قرآنی با تخفیف 50% در این نمایشگاه عرضه گردید که مورد استقبال شهروندان و مسافران مترو قرارگرفت. نمایش کتب نفیس قرآنی و ترجمه بیش از 20 زبان مختلف از آیات وحی از دیگر بخش های این نمایشگاه بود.

تابلوهای قرآنی و اسماء الله در حاشیه این نمایشگاه در معرض دید شهروندان قرار گرفت.

همچنین کارگاه خوشنویسی و آموزش کتابت آیات قرآنی توسط هنرمند جوان شیرازی در ایستگاه نمازی متروی شیراز برپا شد که مورد استقبال بازدیدکنندگان نیز قرارگرفت.

مهندس حاجی زمانی مدیرعامل سازمان قطارشهری شیراز در حاشیه بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه، خوشنویسی را موهبت خداوند به بندگانش دانسته و خاطرنشان کردند زمانی که این هنر اصیل و موهبت خداوند در مسیر نگارش و کتابت کلام وحی قرار گیرد دارای ارزشی دو چندان خواهدشد.

همچنین با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز مرکز مشاوره مذهبی و پاسخگوئی به شبهات دینی و شرعی نیز با حضور اساتید حوزه و همزمان با نمایشگاه قرآنی در محل ایستگاه نمازی دائر شده و به پرسشهای دینی شهروندان در فضائی آرام و دلنشین پاسخ داده شد.

گفتنی است این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و شهروندان و علاقمندان به مباحث فرهنگی و قرآنی می توانند ضمن بازدید از نمایشگاه و برخودداری از تخفیف 50 درصدی محصولات، در مسابقات فرهنگی متنوعی که در حاشیه نمایشگاه برگزار می گردد شرکت کرده و از جوایز نفیسی نیز بهره مند گردند.

 

همزمان با میلاد مسعود امام حسن مجتبی علیه السلام سازمان قطار شهری شیراز اقدام به برگزاری نمایشگاه قرآنی در ایستگاه نمازی مترو نمود. – سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز
لینک کوتاه مطلب : https://shirazmetro.ir/?p=7894

QR: همزمان با میلاد مسعود امام حسن مجتبی علیه السلام سازمان قطار شهری شیراز اقدام به برگزاری نمایشگاه قرآنی در ایستگاه نمازی مترو نمود.