سومین نشست کمیسیون فنی استانداردهای ایمنی حمل و نقل در شیراز

سومین نشست کمیسیون فنی تدوین استانداردهای ملی ایمنی در سیستم های حمل و نقل ریلی درون شهری کشور طی روزهای 28 و 29 اردیبهشت ماه 94 با حضور نمایندگان سازمانهای قطار شهری کشور به میزبانی سازمان قطار شهری شیراز و حومه در سومین حرم اهل بیت(ع)، سومین کلانشهر دارای مترو در کشور برگزار شد.

در این نشست دو روزه، عملکرد و اقدامات اخیر صورت گرفته در کمیسیون، توسط آقای مهندس نظری دبیر کمیسیون مطرح و بر اهمیت و نقش تدوین استانداردهای ملی ایمنی به عنوان نقشه راه متولیان حمل و نقل ریلی درون شهری تأکید گردید.

برگزاری کارگروههای فشرده تخصصی تدوین استانداردهای ایمنی با موضوعات " معماری و سازه "، " تأسیسات مکانیکی و برقی "، "سیستم های کنترل و علائم و سیگنالینگ "و "خط و ابنیه " و " سیستم های ایمنی و اطفاء حریق"  از دیگر بخش های تخصصی این همایش دو روزه بود.

همچنین بررسی استانداردهای ایمنی مونوریل قم و لزوم تدوین استانداردهای حفاظتی، امنیتی و ایمنی خطوط ریلی درون شهری توسط نمایندگان قطار شهری قم و حراست شرکت بهره برداری متروی تهران تشریح گردید.

شرکت کنندگان در این هماش دو روزه پس از بازدید از مسیر 10/5 کیلومتری فاز یک خط یک قطار شهری شیراز در نشستی صمیمانه با مهندس حاجی زمانی مدیر عامل سازمان قطار شهری شیراز و حومه به ارائه گزارش نشست و جمع بندی مصوبات و مذاکرات انجام شده پرداختند.

گفتنی است چهارمین نشست کمیسیون تدوین استانداردهای ملی ایمنی در سیستم های حمل و نقل ریلی درون شهری کشور در مردادماه 94 به میزبانی سازمان قطار شهری تبریز تشکیل خواهد شد.

سومین نشست کمیسیون فنی استانداردهای ایمنی حمل و نقل در شیراز – سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز
لینک کوتاه مطلب : https://shirazmetro.ir/?p=4916

QR: سومین نشست کمیسیون فنی استانداردهای ایمنی حمل و نقل در شیراز