رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز:اهمیت ایستگاه تقاطعی امام حسین(ع)درکاهش ترافیک به خصوص محدوده زند است

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز در آئین بهره برداری از فاز دوم ایستگاه امام حسین (ع) خط یک مترو این کلانشهر، گفت: ایستگاه امام حسین (ع) به دلیل اینکه محل تقاطع خط یک و دو است، مهم ترین ایستگاه مترو شیراز به شمار می رود.
"حسن مرادی" با اشاره به اینکه فاز نخست ایستگاه امام حسین (ع) در سال 97 به بهره برداری رسیده است، افزود: فاز دوم این ایستگاه که بیش از 30 هزار مترمربع مساحت دارد با 250 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است.
وی به اهمیت مترو شیراز و ایستگاه تقاطعی امام حسین (ع) در کاهش ترافیک به خصوص محدوده زند اشاره و اضافه کرد: عوامل بسیاری در اجرا و پیشرفت مترو شیراز دخیل بوده و هستند که جای تشکر و قدردانی دارد.
مرادی در خصوص ورود دستگاه حفار مکانیز شماره دو به ایستگاه امام حسین (ع) نیز گفت: حفاری خط دو در یک سال اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و دستگاه شماره یک با 7 هزار و 700 متر حفاری از رودخانه خشک عبور کرده است و تا پایان مهرماه به ایستگاه آزادی می رسد.
رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز:اهمیت ایستگاه تقاطعی امام حسین(ع)درکاهش ترافیک به خصوص محدوده زند است – سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز
لینک کوتاه مطلب : https://shirazmetro.ir/?p=17836

QR: رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز:اهمیت ایستگاه تقاطعی امام حسین(ع)درکاهش ترافیک به خصوص محدوده زند است