دکتر پاک فطرت شهردار شیراز: تامین واگن های مترویی اولویت اول شیراز است

دکتر پاک فطرت شهردار شیراز در آیین بهره برداری از فاز دوم خط یک متروی شیراز در سخنان خود اعلام کرد: با وجود آنکه 2 هزار و 500 میلیارد تومان برای خط یک مترو هزینه شده وهزار میلیارد تومان نیز برای 5/ 10 کیلومتر از فازدوم خط یک هزینه شده است اما هنوز در تأمین واگن با مشکل مواجه هستیم که اگر به موقع وارد نشود مردم نمی توانند از هدوی مناسب استفاده کنند.

دکتر پاک فطرت از وزیرکشور درخواست کرد چون شهر شیراز در بحث ساخت جلوتر از سایر کلان شهرهاست در بحث تأمین واگن هم جزو شهرداریهایی باشد که در اولویت قرار دارد. پاک فطرت بیان داشت: ساخت خط دوم مترو به طول 15 کیلومتر با اعتبارات داخلی شهرداری شروع و 5.5 کیلومتر ازحفاری آن انجام شده است که در حال حاضر از 8 ایستگاه حط 2، عملیات اجرایی 7 ایستگاه در حال انجام است و حداکثر 2 سال دیگر فاز نخست آن به طول 10 کیلومتر افتتاح و به خط یک متصل خواهد شد.

پاک فطرت بیان داشت:خط سه متروی شیراز آماده کلنگ زنی است که دوست داشتیم با مدیریت جدید شورا و شهرداری کلنگ زنی شود تا قدر پروژه دانسته شود؛ این پروژه ظرف 3 تا 4 سال آینده به بهره برداری خواهدرسید. وی تأکید کرد: خط سه تکمیل کننده خط یک مترو است که جمعیت شمال غرب را پوشش می دهد.

شهردار شیراز با قدردانی از مدیریت فراجناحی استاندار فارس و قرارگاه خاتم الانبیاء در اجرای پروژه های عمرانی گفت: معتقدیم امروز باید اشتغال، دغدغه و اولویت مسئولان باشد چرا که امنیت، وابسته به اشتغال است.

دکتر پاک فطرت شهردار شیراز: تامین واگن های مترویی اولویت اول شیراز است – سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز
لینک کوتاه مطلب : https://shirazmetro.ir/?p=10729

QR: دکتر پاک فطرت شهردار شیراز: تامین واگن های مترویی اولویت اول شیراز است