خط یک متروی مجهز شیراز به طول ۲۴٫۵ کیلومتر، دستاورد بزرگ استان طی چهل سال گذشته بوده است

در این آیین، عنایت الله رحیمی استاندار فارس  با اشاره به تحولات و دستاوردهای صورت گرفته پس از انقلاب اسلامی در این استان گفت: تحولات و دستاوردهای حاصل شده در استان فارس خدمات ملموسی است که نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم تقدیم کرده است. این استان بعد از انقلاب اسلامی، شکوفا شده و در زمینه زیرساخت‌های مختلف نظیر راه، راه‌آهن، فرودگاه، کشاورزی، علمی، پزشکی، صنعت و ... به رشدی قابل توجه دست یافته و همچنان در این مسیر حرکت را ادمه می‌دهد.

استاندار فارس با بیان اینکه قبل از انقلاب هیچ حمل و نقل ریلی درون شهری در فارس نداشته‌ایم، وجود متروی مجهز در شیراز به طول ۲۴٫۵ کیلومتر در خط یک را مصداق یک دستاورد بزرگ طی چهل سال گذشته در این کلانشهر ذکر و خاطرنشان کرد: شش خط دیگر مترو نیز در دستور کار قرار دارد که هم‌اکنون خط ۲ آن در دست اجراست.
مهندس رحیمی ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار تسریع در روند اجرایی پروژه بزرگراه شیراز-اصفهان، شیراز-بوشهر، اجرایی شدن پروژه راه آهن شیراز-بوشهر، اقلید- یزد و شیراز-گل‌گهر، تکمیل سدهای در دست احداث و ابلاغ مرحله دوم تسهیلات اشتغال فراگیر توسط معاون اول رئیس جمهور شد.

خط یک متروی مجهز شیراز به طول ۲۴٫۵ کیلومتر، دستاورد بزرگ استان طی چهل سال گذشته بوده است – سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز
لینک کوتاه مطلب : https://shirazmetro.ir/?p=13943

QR: خط یک متروی مجهز شیراز به طول ۲۴٫۵ کیلومتر، دستاورد بزرگ استان طی چهل سال گذشته بوده است