حاجی زمانی:فاز دوم خط ۲ مترو به نقاط گردشگری شهر شیراز ادامه دارد و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) کشور مطرح کرد؛

اهمیت فاز دوم خط ۲ قطار شهری شیراز ازلحاظ گردشگری و تسهیل ترافیک.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) کشور گفت: فاز دوم خط ۲ مترو به نقاط گردشگری شهر شیراز ادامه دارد و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با تصمیمی که گرفته شده؛ محور شمالی و جنوبی کمک بسیار مؤثری به ترافیک و حمل‌ونقل درون شهری شیراز خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) کشور در آیین اغاز عملیات اجرایی توسعه شمال شرقی خط ۲ قطار شهری شیراز از میدان آزادی تا میدان کلبه و فضیلت با اعتبار  ۶۲هزار و ۱۷۹ میلیارد ریال  با اشاره به خطوط مترو در شهر شیراز گفت: در محور توسعه شرقی و غربی مواصلاتی درون شهری  شیراز حدود ۹ محور مواصلاتی مناسب وجود دارد، اما در مسیر محورهای شمال به جنوب  طول محور کمتر از محورهای شرقی و غربی است.

اسدالله حاجی زمانی با اشاره به اینکه خط ۲ مترو، یک محور شمالی – جنوبی است، افزود: فاز دوم خط ۲ مترو به نقاط گردشگری شهر شیراز ادامه دارد و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با تصمیمی که گرفته شده؛ محور شمالی و جنوبی کمک بسیار موثری به ترافیک و حمل‌ونقل درون شهری شیراز خواهد داشت.

به گفته او؛ رینگ خط ۲ مترو کمک شایانی به جابجایی مسافر خواهد داشت؛ چرا که به دلیل اتصال خط یک مترو به خط دو مترو در یک مسیر ۴۰ کیلومتری جابجایی مسافر را پوشش می دهد.

حاجی زمانی اظهار امیدواری کرد: در خط ۲ مترو شیراز با تأمین منابع مالی و توانایی شهردار شیراز برای راه‌های تامین منابع مالی شاهد بهره‌برداری در مدت زمان ۳۰ماه باشیم.

او همچنین اشاره ای به فعالیت‌های مجموعه قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در بخش مختلف کشور در طول ۳۳سال گذشته گفت: تاکنون این قرارگاه ساخت ۳۸ کیلومتر خطوط مترو  در ۱۰ کلان شهر کشور را در قالب ۱۵ خط برعهده داشته است و همچنین مسوولیت ساخت خط ۲ مترو را نیز برعهده دارد.

حاجی زمانی:فاز دوم خط ۲ مترو به نقاط گردشگری شهر شیراز ادامه دارد و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. – سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز
لینک کوتاه مطلب : https://shirazmetro.ir/?p=25512

QR: حاجی زمانی:فاز دوم خط ۲ مترو به نقاط گردشگری شهر شیراز ادامه دارد و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.