جمع آوری کارگاه عمرانی و اتمام عملیات اجرایی ایستگاه متروی عادل آباد تا هفته جاری

شهردار شیراز در بازدید از ایستگاه های خط دو مترو گفت: عملیات ریل گذاری از ایستگاه قهرمانان تا ایستگاه امیرکبیر و سیستم برق بالاسری از ایستگاه قهرمانان تا ایستگاه دولت به صورت کامل انجام شده است.
حیدر اسکندرپور افزود: در حال حاضر کار ساخت سازه ایستگاه عادل آباد به اتمام رسیده و مراحل آزادسازی مسیر ترافیکی خیابان عادل آباد در حال انجام است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص جمع آوری کارگاه ایستگاه عادل آباد گفت: درهمین هفته کارگاه عمرانی ساخت متروی عادل آباد که چندین سال برای شهروندان مزاحمت ایجاد کرده بود جمع آوری و مسیر برای آسفالت و عبور و مرور شهروندان بازگشایی می شود.
شهردار شیراز ضمن اشاره به طی مسیر از ایستگاه قهرمانان تا عادل آباد با قطارهایی مترویی ادامه داد: ایستگاه های قهرمانان، عادل آباد و امیرکبیر هم اکنون در مراحل نهایی کار و نازک کاری هستند. طی ماه های آتی این اقدامات به پایان می رسد و می توان در این مسیر مسافرگیری کرد.
براساس این گزارش، فاز نخست خط دو مترو شیراز از میانرود تا میدان امام حسین (ع) در حال احداث است.

خط ۲ قطارشهری شیراز به طول تقریبی ۱۵ کیلومتر با تعداد ۱۳ ایستگاه از میدان شکوفه واقع در شهرک میانرود در جنوب غربی شیراز آغاز و پس از عبور از بلوار عدالت و میدان بسیج در امتداد خیابان انقلاب به سمت میدان امام حسین (ع) و آزادی و از آنجا در امتداد غرب به شرق شیراز پس از گذر از میدان اطلسی و حافظیه به میدان گلستان ختم خواهد شد.

جمع آوری کارگاه عمرانی و اتمام عملیات اجرایی ایستگاه متروی عادل آباد تا هفته جاری – سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز
لینک کوتاه مطلب : https://shirazmetro.ir/?p=21711

QR: جمع آوری کارگاه عمرانی و اتمام عملیات اجرایی ایستگاه متروی عادل آباد تا هفته جاری