جلو بودن برنامه زمانی برخی پروژه های در حال احداث با تلاش شبانه‌روزی

 سید احسان اصنافی درباره وضعیت پروژه‌های عمرانی در صحن علنی شورای شهر شیراز گفت: برخی از پروژه‌های عمرانی بصورت نیمه کاره رها شده بود و برخی مشکل طراحی داشت و تلاش شده که پروژه‌ها سامان یابد تا در اجرا کمتر مشکل داشته باشیم.

او درباره تقاطع مدافعان سلامت در بلوار احمد بن موسی گفت: برخی از پروژه‌ها مانند تقاطع مدافعان سلامت از برنامه زمان‌بندی یکسال عقب بودند، اما با تلاش شبانه‌روزی و سه شیفت کار کردن در بازه ۶ماه اندازه یکسال کار شده است و از برنامه زمان‌بندی جلوتر است.

شهردار شیراز با بیان اینکه تمام تلاش‌ها این است تا آخر ۱۴۰۱ جمع‌بندی در مورد پروژه‌های صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: یکی از  اقدامات در حوزه خط دو مترو است که با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا همکاری صورت گرفته است و حجم کار در خط۲ مترو ۴برابر شده است.

شهردار شیراز  تصریح کرد: برای بهره‌برداری یک لاین از خط ۲مترو، ۸ماه از برنامه زمان‌بندی جلوتر هستیم و قرار بوده تا در پایان سال ۱۴۰۲ یک لاین به بهره‌برداری برسد که با این مجموعه اقدامات و تأمین منابع مالی بتوانیم در سال ۱۴۰۱به بهره‌برداری برسد.

اصنافی با بیان اینکه کلنگ‌زنی پروژه اولویت‌دار در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: شورای ترافیک استان در تاریخ ۲۴اسفند ماه ۱۴۰۰ مجوز برخی از پروژه های بزرگ مقایس را صادر کرده است و با توجه به اینکه که فرمانداری شروع عملیات اجرایی را در آستانه نوروز  متوقف کرده، کلنگ‌زنی برخی پروژه‌ها به بعد از نوروز موکل شده بود.

او تصریح کرد: طی روزهای آینده عملیات اجرایی دوربرگردان نیایش-چمران شروع می‌شود.

شهردار شیراز درباره تقاطع جام جم  نیز که قبلاً کلنگ‌زنی شده بود و عملیات اجرایی آن به از اصلاح طرح گفت: طبق آخرین پیگیری‌هایی که داشتم، مشاور طرح هنوز نقشه‌های سازه را ارائه نکرده و تا پایان هفته اگر نقشه‌های سازه ارائه شود، نقش‌های شمع‌ها را پیگیری می‌کنیم.

اصنافی درباره تقاطع آفرینش نیز بیان داشت: نقشه‌ها نیاز به اصلاح دارد و در صورت تایید شورای ترافیک وارد کار عملیاتی می‌شود.

جلو بودن برنامه زمانی برخی پروژه های در حال احداث با تلاش شبانه‌روزی – سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز
لینک کوتاه مطلب : https://shirazmetro.ir/?p=23209

QR: جلو بودن برنامه زمانی برخی پروژه های در حال احداث با تلاش شبانه‌روزی