جشن تولد یک سالگی "پویش سه شنبه های بدون خودرو" در متروی شیراز

امروز و همزمان با یک سالگی پویش مردمی سه‌شنبه‌های بدون خودرو در کشور به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و پلیس راهور شیراز، سازمان قطار شهری شیراز و حومه میزبان بیش از 700 نفر از شهروندان و مدیران ارشد شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز بود.

در این مراسم 230 کودک پیش دبستانی همراه با والدین و مربیان خود و نیز جمع کثیری از تشکل های مردمی طرفدار پویش سه شنبه های بدون خودرو در ایستگاه احسان متروی شیراز گرد هم آمدند تا با نه گفتن به استفاده از خودروهای شخصی و تک سرنشین، به سهم خود به کاهش ترافیک شهر و در نتیجه کاهش آلودگی هوا و زیبایی هرچه بیشتر شیراز کمک کنند.

اهداء بسته های فرهنگی شامل بازیها و مطالب آموزش ترافیکی و شیوه های استفاده از مترو و نمایش ها، بازیها و شعار های کودکانه از مهمترین بخش های این مراسم بود.

میهمانان سه شنبه بدون خودرو سپس همراه با مسئولین شهر و شهرداری سوار بر واگن مسیر 11 کیلومتری فاز یک خط یک حد فاصل ایستگاه احسان تا نمازی را طی کردند و در ایستگاه پایانی عکس یادگاری گرفتند.

گفتنی است برنامه پویش مردمی سه شنبه های بدون خودرو در مترو با هدف ترویج استفاده از حمل و نقل ریلی درون شهری به جای استفاده از خودرو برنامه ریزی شد.

 

جشن تولد یک سالگی “پویش سه شنبه های بدون خودرو” در متروی شیراز – سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز
لینک کوتاه مطلب : https://shirazmetro.ir/?p=9270

QR: جشن تولد یک سالگی “پویش سه شنبه های بدون خودرو” در متروی شیراز