تکمیل و راه اندازی خط دو متروی شیراز اولویت اول پروژه های عمرانی شهرداری است

تامین منابع مالی پروژه های قطار شهری در نشست تخصصی شهردار شیراز با سازمان برنامه و بودجه کشور و استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی و بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شیراز، در نشست تخصصی که به منظور بررسی شیوه های تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه های قطار شهری شیراز با حضور مهندس رحمانی رییس عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور، مهندس تاجگردون رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، مدیران سازمان حمل و نقل ریلی و به ریاست شهردار شیرازبرگزار گردید، بر ضرورت تکمیل خط 2 متروی شیراز تأکید شد.

مهندس اسکندرپور ضمن اشاره به ضرورت تکمیل خط 2 در راستای رفاه حال شهروندان فهیم شیراز، مجوز انتشار 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت را ضامن تحقق این مهم برشمرد. وی با بیان اهمیت راه اندازی این خط در سرنوشت شهروندان به ویژه در مناطق پرجمعیت جنوب شهر، تأمین اعتبار مورد لزوم این پروژه از هر روش ممکن را درخواست فوری شهرداری شیراز عنوان کرد.

مهندس مرادی رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شیراز در این نشست بر ضرورت و نقش اثرگذار خط 3 به عنوان طرح توسعه خط یک متروی شیراز در وضعیت ترافیک شهر و رفاه هرچه بیشتر شهروندان تأکید و افزود: برای تکمیل و راه اندازی خط 2 در یکی از ترافیکی ترین شریانهای شهر و نیز آغاز عملیات عمرانی خط 3 به عنوان طرح توسعه خط یک، نیازمند افزایش تخصیص اعتبارات در سال 97 و اخذ مجوز انتشار 7000 میلیارد ریال اوراق مشارکت هستیم. گفتنی است مهندس رحمانی و هیأت همراه پیش از این جلسه از عملیات عمرانی و پیشرفت های صورت گرفته در خطوط یک و 2 متروی شیراز بازدید کردند.

تکمیل و راه اندازی خط دو متروی شیراز اولویت اول پروژه های عمرانی شهرداری است – سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز
لینک کوتاه مطلب : https://shirazmetro.ir/?p=12922

QR: تکمیل و راه اندازی خط دو متروی شیراز اولویت اول پروژه های عمرانی شهرداری است