تجلیل شهردار محترم شیراز از ریاست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز به مناسبت روز ملی هوای پاک

تجلیل شهردار شیراز از ریاست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز به مناسبت روز ملی هوای پاک

مهندس اسکندر پور شهردار مردمی و محبوب شیراز به مناسبت روز ملی هوای پاک از مدیران و راهبران متروی شیراز به عنوان متولیان سیستم حمل و نقل پاک درون شهری تقدیر کرد.

در ویژه برنامه ای که با حضور شهردار شیراز ، اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونین و مدیران ارشد شهرداری و گروه های هنری و تشکیل های مردمی در ایستگاه نمازی متروی شیراز  برگزار شد از شهروندانی که مترو را به عنوان وسیله حمل و نقل خود انتخاب کرده اند و در حفظ و نگهداری هوای پاک شیراز به سهم خود مشارکت کرده اند با اهداء شاخه گل تقدیر و تشکر شد.

پخش پیام صوتی شهردار محترم شیراز در ایستگاه های مترو خطاب به شهروندان و مسافران، بازدید و شعر خوانی نونهالان و کودکان شهر و هنرنمائی گروه های هنری شیراز از دیگر بخش های این ویژه برنامه بود.

مهندس اسکندرپور ضمن تاکید بر رویکرد انسان محوری شهرداری شیراز ، توسعه خطوط مترو و گسترش بستر های حمل و نقل عمومی پاک را اولویت اصلی خود بر شمرد و از رسانه ها به عنوان سفیران هوای پاک دعوت کرد تا در راستای ترویج استفاده از حمل و نقل پاک مانند دوچرخه و مترو گام بردارند.

شهردار شیراز آینده روشن، زیبا و پاک شیراز را در گرو آموزش و فرهنگسازی از سنین کودکی بر شمرد.

تجلیل شهردار محترم شیراز از ریاست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز به مناسبت روز ملی هوای پاک – سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز
لینک کوتاه مطلب : https://shirazmetro.ir/?p=13843

QR: تجلیل شهردار محترم شیراز از ریاست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز به مناسبت روز ملی هوای پاک