به مناسبت بازگشایی مدارس چهارده فروردین متروی شیراز رایگان شد

مهندس اصنافی، شهردار شیراز گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس چهارده فروردین متروی شیراز برای استفاده شهروندان رایگان خواهد بود.

مهندس سید احسان اصنافی شهردار شیراز در جلسه آمادگی بازگشایی مدارس استان فارس که در اداره کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار شد، با تبریک سال نو اظهار داشت: در کنار همتی که در آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس وجود دارد، شهرداری شیراز نیز درخدمت شهروندان، دانش آموزان و فرهنگیان شهر شیراز خواهد بود.

وی ادامه داد: تمامی ظرفیت حمل و نقل عمومی شهر در روز چهارده فروردین، روز بازگشایی مدارس فعال خواهد بود که در این خصوص سیستم اتوبوسرانی از ساعت 6 صبح و مترو نیز از ساعت 6:05 صبح شروع به کار و خدمت رسانی خواهند کرد تا مشکلی در این حوزه وجود نداشته باشد.

شهردار شیراز با ذکر اینکه آمادگی کامل برای سرویس مدارس در مجموعه حمل و نقل شهرداری شیراز وجود دارد، اذعان داشت: در آذرماه سال گذشته نرخ سرویس مدارس در شورای اسلامی شهر شیراز مصوب و به ادارات مربوطه ابلاغ شده و مشکلی در این زمینه نخواهد بود.

وی اضافه کرد: در خصوص سرویس مدارس، شرکت های متقاضی ثبت نام کرده و ساماندهی شده و ما منتظر اعلام لیست از سوی آموزش و پرورش جهت تخصیص ناوگان برای سرویس مداس هستیم.

مهندس اصنافی با تاکید بر لزوم تسریع در تعیین آمار اعلامی از سوی آموزش و پرورش بیان کرد: آمادگی کامل برای تخصیص ناوگان جهت سرویس مدارس در شهرداری شیراز وجود دارد و درصورتیکه تا یکی دو روز اول هفته آینده لیست تعداد سرویس مورد نیاز به شهرداری شیراز اعلام شود، امیدواریم تا پایان هفته آینده کار انجام شود و مشکلی در این زمینه نخواهد بود.

وی از مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان فارس درخواست کرد: برای سهولت در تردد شهری ساعت شروع مدارس را به نوعی تنظیم کرده تا والدین همزمان مراجعه کمتری به جلوی مدارس به ویژه در دو سه روز اول داشته باشند.

شهردار کلانشهر شیراز همچنین از والدین دانش آموزان درخواست کرد: حضور همه دانش آموزان با خودروی شخصی والدین مشکلاتی را به همراه خواهد داشت، سعی شود ترجیحا با وسایل حمل و نقل عمومی تردد نموده تا تکلیف سرویس آنها مشخص گردد.

مهندس اصنافی همچنین خبر داد: روز بازگشایی مدارس که چهاردهم فروردین ماه خواهد بود، جهت استفاده دانش آموزان و والدینشان، سیستم حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز، مترو برای استفاده مردم رایگان خواهد بود تا ضمن استفاده همه عزیزان از این ظرفیت، شاهد ترافیک کمتری در سطح شهر باشیم.

به مناسبت بازگشایی مدارس چهارده فروردین متروی شیراز رایگان شد – سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز
لینک کوتاه مطلب : https://shirazmetro.ir/?p=23131

QR: به مناسبت بازگشایی مدارس چهارده فروردین متروی شیراز رایگان شد