بازدید شهردار شیراز و اصحاب رسانه از ایستگاه رحمت خط ۲ متروی شیراز

مهندس اسکندرپور شهردار شیراز در جمع اصحاب رسانه در بازدید از ایستگاه رحمت خط ۲ مترو گفت: تا کنون ۴ هزار و ۳۸۰ متر از خط ۲ مترو شیراز حفاری شده است و امیدواریم که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال کار حفاری به اتمام برسد.

وی از تصمیم هیئت مدیره قطار شهری شیراز مبنی بر سه شیفته کردن کار حفاری در خط ۲ گفت و افزود در حال حاضر روزانه به طور متوسط ۱۵ الی ۱۶ متر حفاری انجام می‌شود که در ماه به بیش از ۴۲۰ متر می‌رسد که با برنامه‌ریزی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار خط ۲ و سه شیفته کردن کار، تا پایان امسال حفاری خط ۲ به اتمام می‌رسد.

شهردار شیراز افزود: به موازات حفاری خط ۲، کار اجرایی سه ایستگاه عادل آباد، امیرکبیر و امام حسین (ع) نیز انجام می‌شود که امیدواریم همزمان با دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری برسد که در این صورت یک رکورد تاریخی در اجرای پروژه قطار شهری شیراز خواهیم داشت.
وی خاطر نشان کرد: ۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت قطار شهری شیراز در سال ۹۷ با پیگیری‌های زیاد محقق شده و در تلاش برای تحقق۶۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته سال ۹۸ هستیم.
مهندس اسکندرپور در پایان افزود: خط ۳ مترو در پیوست بودجه سال ۹۸ وجود دارد و امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد شروع عملیات اجرائی این خط باشیم.

 

بازدید شهردار شیراز و اصحاب رسانه از ایستگاه رحمت خط ۲ متروی شیراز – سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز
لینک کوتاه مطلب : https://shirazmetro.ir/?p=14438

QR: بازدید شهردار شیراز و اصحاب رسانه از ایستگاه رحمت خط ۲ متروی شیراز