بازدید شهردار شیراز از خط 2 قطار شهری

مهندس حیدر اسکندرپور شهردار شیراز در راس هیأتی امروز میهمان سازمان قطار شهری شیراز شدند.

در این دیدار مهندس اسکندرپور در نشستی فنی و تخصصی با مدیرعامل و مدیران سازمان قطار شهری شیراز به بحث و تبادل نظر در خصوص مراحل اجرایی پروژه عظیم قطار شهری شیراز پرداخته و افزودند که پروژه بزرگ قطار شهری چه دیده بشود چه دیده نشود یکی از ضرورت های زندگی امروزه شهرهای بزرگ است و به عنوان یک نیاز اساسی شهروندان به شمار می آید. وی ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در این پروژه عظیم خاطرنشان کرد که ادامه روند اجرایی تکمیل و راه اندازی ایستگاه های خط 1 و 2 مترو بایستی با جدیت بیشتری دنبال گردد تا با توجه به نیاز مبرم اقشار کم درآمد محدوده خط 2 قطار شهری شیراز بتوان در آینده ای نزدیک از این خطوط به صورت کامل بهره برداری نمود.

مهندس اسکندرپور در حاشیه این نشست از مرکز فرمان و ایستگاه های در حال ساخت فاز یک خط 2 قطار شهری شیراز دیدن کرد. وی در این بازدید ضمن بررسی روند اجرایی پروژه ساخت ایستگاه های خط 2 از مدیران سازمان قطار شهری خواست که بحث فاینانس و تامین اعتبار را به صورت جدی دنبال کنند ولی تنها به آن اکتفا نکنند. شهردار شیراز در ادامه اعلام کرد که تا پایان ماه جاری اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان به خط 2 قطار شهری اختصاص خواهد یافت.

مهندس اسکندرپور همچنین در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی حفاری تونل توسط دستگاه حفار تی بی ام ضمن مثبت ارزیابی کردن تلاش های صورت گرفته در تکمیل و راه اندازی خطوط متروی شیراز افزود مترو باید نماد زیبایی، نظم، پاکیزگی و رفاه شهروندان باشد و بایستی به صورت ویژه به مساله آموزش شهروندی در جهت آشنایی هرچه بیشتر و بهتر همشهریان عزیز پرداخت تا از این رو عموم مردم به استفاده از مترو ترغیب شوند.

بازدید شهردار شیراز از خط 2 قطار شهری – سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز
لینک کوتاه مطلب : https://shirazmetro.ir/?p=11307

QR: بازدید شهردار شیراز از خط ۲ قطار شهری