از مهمترین اقدامات صورت گرفته در غرفه سازمان قطار شهری در سومین نمایشگاه شهر زیبا می توان به برگزاری مسابقه تلگرامی ویژه بازدید کنندگان اشاره کرد که با توزیع بیش از ۱۶۰۰ برگ مسابقه، بروشور و هدایای تبلیغاتی توانست پل ارتباطی جدیدی را بین سازمان قطار شهری و شهروندان ایجاد نموده و گام موثری در معرفی بیش از پیش خدمات مترو به شهروندان بردارد.
حضور نرم افزاری و محتوایی شامل فیلم کوتاه، تیزر و انیمیشن از دیگر جنبه های غرفه سازمان قطار شهری شیراز در این نمایشگاه بود که با استقبال خوب بازدید کنندگان مواجه شد. این نمایشگاه با اقبال خوب مدیران ارشد شهر و شهرداری روبرو شد و دست نوشته های آنان در دفتر یادبود نمایشگاه به یادگار ماند.