اطلاعات بلیت قطار شهری شیراز

در شهر شیراز بانک شهر با همکاری شهرداری شیراز جهت تسهیل عملیات پرداخت کارت شهروندی CityWay را ارائه نموده است.
معرفی کارت : CityWay
این کارت جایگزین بلیط کاغذی بوده و پرداخت خرد شهروندان را به صورت سریع و ایمن در حوزه حمل و نقل شهری در حال حاظر " مترو و اتوبوس درون شهری " تسهیل می نماید.
محل استفاده کارت :
این کارت در حال حاظر در کلیه پذیرنده های نصب شده در اتوبوس ها و همچنین کلیه گیت های قطار شهری شیراز پذیرش می شود.
دریافت کارت و نحوه شارژ:
با مراجعه به باجه های فروش کارت های CityWay در سطح شهر ، پایانه های اتوبوس و همچنین ایستگاه های مترو وخرید کارت می توانید کارت خود را تا مبلغ " حداکثر300000 ریال " شارژ نمایید. در این خصوص امکان پرداخت مبلغ شارژ به صورت نقدی به متصدی باجه و یا به صورت الکترونیکی " تراکنش از طریق پایانه فروش " وجود دارد.
نحوه استفاده کارت CityWay در ایستگاه های مترو و عبور از گیت :
با نزدیک کردن کارت CityWay در محل مشخص شده بر روی گیت های مترو عملیات پرداخت کرایه طبق نرخ تعیین شده انجام گردیده و درب عبور از گیت باز می شود.
مشاهده موجودی کارت :
با نزدیک کردن کارت CityWay به دستگاه های نمایشگر موجودی تعبیه شده در باجه های شارژ و ایستگاه های مترو ، می توانید مانده موجودی کارت خود را مشاهده نمایید.

معرفی توکن :
تـوکن نـوعی بلیط الکترونیکی است کـه قابلیت شارژ به دفعات متعدد را داراست و به صورت تک سفره و دو سفره در اختیار مسافرین قرار می گیرد.
نحوه خرید و استفاده :
شما مسافر عزیز می توانید بلیط توکن شارژ شده را برای هر سفر تهیه و به منظور عبور از گیت توکن خریداری شده را در شیار تعبیه شده در جلوی گیت بیندازید.
توکن مصرف شده پس از کسر کرایه ، در بانک گیت ضبط شده و درب گیت برای عبور شما گشوده خواهد شد.